امتیاز کاربران برای این پست | امتیاز 4/6 /از 5 (از 89 رای)
امتیاز شما :

ساخت سویچ های کد دار

14 دی ، 1398
کلید سازی تهران
0 کامنت

نحوه ی ساخت سوئیچ های کددار

همان طور که می دانیم خودرو های جدید از سیستم های ضد سرقت ایموبلایزر استفاده می کنند که دارای یک قفل مرکزی بر روی ای سی یو خودرو می باشد که تا زمانی که این قفل باز نشود خودرو استارت نمی خورد و حرکت نمی کند به همین دلیل سوئیچ هایی که برای این سیستم استفاده می شود سوئیچ های معمولی نبوده و به آن ها سوئیچ های کد دار گفته می شود که این سوئیچ ها دارای یک چیپ حافظه می باشند که هنگامی که راننده ریموت را داخل سوئیچ می کند این چیپ حافظه کامپیوتری را به کامپیوتر مرکزی خودرو ارسال می کند و از این طریق قفل مرکزی باز می شود.
به همین دلیل زمانی که با مشکل گم شدن سویچ و یا عدم عملکرد آن روبرو می شوید نمی توانید با هر کلید سازی تماس بگیرید. کلید سازی شبانه روزی مانند ما که مجهز به دستگاه کد زنی می باشند می توانند سریعا در محل حاضر شوند و اقدام به ساخت سویچ کددار نمایند.

در حال حاضر چند نوع متفاوت سیستم های ضد سرقت بر روی خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا وجود دارد که عبارتند از سیستم های ساژم، زیمنس، سی ای ام (CIM)، اس اس ای تی (SSAT)، بوش و کن – زیمنس 
روی خودروهای قدیمی فقط دو سیستم زیمنس و ساژم موجود بود که که از روی شکل کویل خودرو قابل تشخیص بود. اما امروزه این امر امکانپذیر نمی باشد. برای شناسایی این سیستم برای زمانی که می خواهید با کلید سازی برای ساخت سویچ کد دارد تماس بگیرید آرم و برند شرکت سازنده ECU  و ICU خودرو را بخوانید. هنگامی که این کار را انجام دادید می توانید با مراکز شبانه روزی ساخت سویچ کد دار تماس بگیرید تا در محل حاضر شوند و سویچ یدکی برای شما بسازند و مشکل برطرف شود. 

سویچ های کد دار 
ساخت انواع سوئیچ های کددار 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
0 کامنت
امتیاز کاربران برای این پست
ثبت امتیاز کاربران برای این پست :
با سپاس!امتیاز شما برای این پست
0 کامنت
نظر خودتان را ارسال کنید