کلید سازی سهروردی

امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 4/9 /از 5 (از 90 رای)
امتیاز شما :

🔐 خدمات کلید سازی تهران در سهروردی

کلید سازی تهران در منطقه ی سهروردی یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز برای باز کردن انواع درب خودرو، آپارتمان های مسکونی و اداری، ساخت انواع ریموت و سوئیچ و کلید های کددار و کامپیوتری، باز کردن درب های ضد سرقت و... می باشد. کلید سازی تهران به صورت سیار و شبانه روزی با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن است خدمات خود را به شما عزیزان در مناطق مرکز تهران به ویژه در منطقه سهروردی ارائه می دهد. کلید سازی مرکز تهران با استفاده از مجهیز ترین و مدرن ترین تجهیزات می تواند به یاری شما بیاید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی و آسودگی خاطر شما عزیزان است.

🔒 خدمات کلید سازی سیار سهروردی

کلید سازی سهروردی تهران با ارائه فوری خدمات کلید سازی و قفل سازی در خدمت شما عزیزان می باشد. برخی از خدمات قفل سازی سیار تهران به شرح زیر می باشد:

کلید سازی منطقه سهروردی تهرانقیمت خدمات کلید سازی در سهروردی تهران

🔑 قفل های مکانیکی دارای چه مشکلاتی هستند

با وجود پیشرفت های بسیاری که در زمینه ها تکنولوژی و لوازم صورت گرفته است بیشتر افراد هنوز علاقمند به استفاده از لوازم قدیمی هستند. قفل های مکانیکی از تجهیزاتی است که بنا به دلایل مختلفی از قبیل قیمت پایین هنوز در جامعه مورد مصرف  واقع می شود. در این مقاله مشکلات این نوع قفل ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

🔑 قفل مکانیکی چیست؟

در گذشته برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت از این نوع قفل ها برای درب منازل و یا کمدها استفاده می شد. قیمت پایین از جمله مسائل مهمی بود که افراد را به استفاده از این نوع قفل ترغیب می نمود.  

باز و بسته شدن این قفل ها هم با یک کلید به سادگی انجام می شد. کلید باعث می شد که پیل هایی که درون سیلندر قفل وجود دارند در محل خود قرار گرفته و قفل باز شود. و در صورت عدم داشتن کلید باز کردن آن کمی با مشکل مواجه می شد. اما این نوع قفل های مکانیکی دارای مشکلات زیادی بودند که باعث اختراع قفل های الکترونیکی و دیجیتال شد.

🔏 مشکلات قفل مکانیکی

هر قفل مکانیکی تنها با کلید خود قابلیت باز شدن داشت. این امر نیز تنها در صورتی رخ می داد که مصرف کننده قفل کلید آن را در جاکلیدی خود همیشه به همراه داشته باشد. اضافه شدن یک کلید و سنگینی آن به دسته جاکلیدی باعث می شد تا مالک قفل در بعضی از موارد آن ها را گم کند و یا در منزل جا گذارد.

هر قفل نیز تنها با کلید خود باز می شد و در غیر این صورت لازم بود که قفل بریده و یا شکسته شود. و یا از یک قفل ساز برای باز کردن قفل استفاده شود. این امر باعث ایجاد هزینه های زیادی برای مصرف کنندگان می شد.

ویژگی های قفل های مکانیکیویژگی های قفل های مکانیکی

🔓 امنیت کم قفل مکانیکی

بیشتر قفل های مکانیکی از امنیت کمی برخوردار بودند. هر فرد با تهیه یک کلید کپی شده به راحتی می توانست آن را باز و از محل سرقت نماید. همچنین در دسترس بودن قسمت سیلندر قفل باعث می شد تا به راحتی این قسمت را بریده و امنیت محل به خطر می افتاد.

از دیگر مواردی که استفاده از این قفلها را کم رنگ نموده است شکستن سریع کلید در قفل، و یا امکان زنگ زدگی در کلیدها بود. این امر باعث از کار افتادن کلید می شد و برای باز نمودن قفل باید حتما قفل بریده می شد.  هزینه های گزافی که خرید مجدد این قفلها بر گردن مصرف کننده می گذاشت باعث شده است تا مصرف آن ها کم کم به فراموشی سپرده شود.

امروزه از انواع قفل های دیجیتال و هوشمند در منازل و یا کمدها بهره برده می شود. اما توجه نمایید که در خرید این گونه تجهیزات نیز باید حتما به چند نکته مهم توجه نمایید تا ایمنی بیشتری برای منزل خود به ارمغان آورید.

نظرات کاربران

به این صفحه امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما به این صفحه