کلید سازی اکباتان

امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5 /از 5 (از 83 رای)
امتیاز شما :

🔐 کلید سازی اکباتان سیار و شبانه روزی تهران

کلید سازی تهران یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز کلید سازی، قفل سازی، بازکردن انواع درب خانه و خودرو، ساخت انواع ریموت و سوییچ ها کامیپوتری و کد دار، باز کردن انواع درب ضد سرقت و... است که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در غرب تهران و شهرک اکباتان ارائه می دهد. تیم کلید سازی اکباتان تهران از افراد متخصص و مجرب تشکیل شده است که از بهترین و مجهزترین تجهیزات استفاده می کنند. هدف تیم ما کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد. 

📌 خدمات کلید سازی اکباتان تهران

مهم ترین خدمات کلید سازی غرب تهران و اکباتان به شرح زیر می باشد:

خدمات کلید سازی سیار در اکباتان تهرانخدمات کلید سازی سیار در اکباتان تهران 

🔐 رفع مشکل گیر کردن کلید با کلید سازی تهران

گیر کردن کلید درون قفل از جمله مشکلات وقت گیری است که ممکن است شما هم تاکنون تجربه اش کرده باشید. برای رفع این معضل لازم است تا قفل درب روغن کاری شود. زیرا با روغن کاری قفل روان شده و کلید به راحتی در آن، جا می گیرد. زنگ زدگی و کثیف شدن قفل از عواملی است که می تواند سبب شکستگی و گیر کردن کلید در قفل درب شود. لذا شما می توانید با روغن کاری قفل به راحتی از این بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آورید.

  • روغنکاری قفل درب و رفع مشکل گیر کردن کلید

برای اینکه روغن کاری قفل درب و رفع مشکل گیر کردن کلید به شیوه ای درست و کامل صورت گیرد، لازم است تا مطابق با مراحل استاندارد و از پیش تعیین شده ای عمل کرد که این مراحل به شرح زیر می باشند.

  • خارج کردن گرد و غبار داخل مغزی قفل 

پیش از شروع روغن کاری قفل درب، اولین کار تمیز کردن داخل مغزی قفل است که باید انجام گیرد. بدین منظور می توانید از یک پمپ هوای کوچک کمک بگیرید. این پمپ را روی مغزی قفل بگیرید تا هر آنچه گرد و غبار داخل آن وجود دارد از بین برود.

  • اسپری کردن سیلندر قفل

مرحله بعدی اسپری نمودن سیلندر قفل است. پس از خرید یک اسپری روغن، آن را روی سوراخ کلید گذاشته و اقدام به اسپری کردن کنید. در این مرحله می توانید برای امتحان یک کلید را وارد قفل کرده و آن را بچرخانید تا ببینید که چطور گیر قفل برطرف شده و قفل به راحتی بسته می شود.

🔓 تمیز کاری کامل با باز کردن قفل درب

پس از عمل کردن به بخش های پیشین، نوبت به تمیزکاری کامل قفل می رسد. برای اینکار ابتدا سیلندر و سپس کل قفل را در بیاورید. سپس در طی چند مرحله قسمت های قفل و مغزی قفل را به روغن آغشته سازید. با این کار مغزی به طور کامل از هر گونه گرد و غباری پاک می شود. در مرحله پایانی قفل و همچنین توپی قفل را در جای اولیه شان قرار دهید و کلید را جا بیندازید تا بتوانید قفل را بدون هیچ گونه مشکلی باز و بسته کنید. شما می توانید مراحل گفته شده را در رابطه با قفل درب حیاط و حتی قفل آویز هم تکرار کنید. با یادگیری روش صحیح روغنکاری قفل درب و رفع مشکل گیر کردن کلید، در آینده دیگر نگران به وجود آمدن چنین مشکلات وقت گیری نخواهید بود.

رفع مشکل باز کردن درب و گیر کردن کلیدرفع مشکل باز کردن درب و گیر کردن کلید

💰 قیمت خدمات کلید سازی سیار و فوری اکباتان تهران

یکی از مهم ترین نکات برای مشتریان، قیمت خدمات تعمیر و ساخت انواع قفل و کلید در شهرک اکباتان است. البته قیمت خدمات ما توسط اتحادیه کلید سازی تهران تایید و تعیین شده است. همچنین در قیمت نهایی خدمات کلید سازی تهران عوامل متنوعی مانند پیچیدگی کار، زمان انجام، تجهیزات استفاده شده و... تاثیر گذار است. کلید سازی تهران بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما همراهان گرامی ارائه می دهد.

📍 کلید سازی اکباتان تهران 24 ساعته و قیمت مناسب

کلید سازی شبانه روزی اکباتان تهران با ارائه خدمات متنوع کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کسانی که ساکن غرب تهران می باشند، می توانید با تماس با کارشناسان کلید سازی اکباتان و همینطور دیگر مناطق غرب تهران، از خدمات ما بهره مند شوند.

نظرات کاربران

به این صفحه امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما به این صفحه