کلید سازی یوسف آباد

امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5 /از 5 (از 83 رای)
امتیاز شما :

🔐 کلید سازی یوسف آباد سیار و شبانه روزی تهران

کلید سازی تهران یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز کلید سازی، قفل سازی، بازکردن انواع درب خانه و خودرو، ساخت انواع ریموت و سوییچ ها کامیپوتری و کد دار، باز کردن انواع درب ضد سرقت و... است که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در مرکز تهران و یوسف آباد ارائه می دهد. تیم کلید سازی یوسف آباد تهران از افراد متخصص و مجرب تشکیل شده است که از بهترین و مجهزترین تجهیزات استفاده می کنند. هدف تیم ما کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد. 

📌 خدمات کلید سازی یوسف آباد تهران

مهم ترین خدمات کلید سازی مرکز تهران و یوسف  به شرح زیر می باشد:

کلید سازی سیار و شبانه روزی یوسف آباد تهرانکلید سازی سیار و شبانه روزی یوسف آباد تهران

    نحوه باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب

    مراحل نحوه باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب را در ادامه با دقت مطالعه کنید چرا که همیشه امکان دارد برای شما این اتفاق بیفتد که دستگیره درب اتاق به درستی بسته نشود و نیاز به تعویض آن داشته باشید . در این صورت باید مغزی درب اتاق را باز کنید تا متوجه شوید که چه مشکلی در آن وجود دارد پس بهتر است مراحل نحوه باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب را آموزش ببینید

    در ابتدا یک مغزی جدید تهیه کنید که کیفیت بالایی را دارا باشد و مدت زیادی دوام داشته باشد . توجه کنید که حتما نوع مغزی با طول دستگیره تناسب داشته باشد. در مرحله ی دوم دو تا پیچ را که بر روی چرخ لنگ و در جلوی درب تعبیه شده است در آورده و آن را باید به طور پاد ساعت گرد چرخ دهید تا باز شود.

    در مرحله ی بعد نحوه باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب دو تا پیچ را که در روی صفحه مغزی در آورده و دستگیره هایی را که از حالت کیپ بودن خارج شده اند و در واقع شل شده اند جدا کنید . سپس دستگیره ها را از دو قسمت درب در آورید.

    در ادامه ی مراحل نحوه باز کردن مغزی و دستگیره درب اتاق

    چرخ لنگ را فشار داده و از قسمت جلویی درب اتاق خارج کنید . پیچ هایی که روی صفحه ضربه گیر قرار دارند را باز نموده و صفحه ضربه گیر را خارج کنید . صفحه ی ضربه گیر نو را به همراه گیره ضامن اندازه گیری کرده و در بخش داخل سوراخ درب قرار دهید . با استفاده از چکش و قلم می توانید بخش فضای شکاف قفل درب را در آورید.

    گیره ضامن را به داخل درب فشار دهید. ضامن باید به گونه ای باشد که درب بتواند بسته  شود . اگر قسمت عنوان شده جا نداشته باشد می توانید با استفاده از دریل آن را گشاد تر کنید. و در ادامه پیچ هایی که دسته را در جای خود نگه می دارند را  سفت کنید.

    باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خوابباز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب

    نکات مهم در روش باز کردن و بستن مغزی و دستگیره اتاق خواب

    اگر هر دو پیچ را به طور کامل روی هم قرار دادید لازم است که در یک زمان جفت آن را سفت کنید چرا که ممکن است بعضی از پیچ ها سفت شده باشند و برخی دیگر به صورت شل قرار گیرند. در روی درب های با جنس چوب نباید پیچ ها خیلی سفت شوند و در صورتی که ضربه گیر سالم باشد نیازی به عوض کردن آن نیست.

    💰 قیمت خدمات کلید سازی سیار و فوری یوسف آباد تهران

    یکی از مهم ترین نکات برای مشتریان، قیمت خدمات تعمیر و ساخت انواع قفل و کلید در یوسف آباد است. البته قیمت خدمات ما توسط اتحادیه کلید سازی تهران تایید و تعیین شده است. همچنین در قیمت نهایی خدمات کلید سازی شبانه روزی تهران عوامل متنوعی مانند پیچیدگی کار، زمان انجام، تجهیزات استفاده شده و... تاثیر گذار است. کلید سازی تهران بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما همراهان گرامی ارائه می دهد.

    📍 کلید سازی سیار یوسف آباد تهران 24 ساعته و با قیمت مناسب

    کلید سازی شبانه روزی یوسف آباد با ارائه خدمات متنوع کلید سازی و قفل سازی در تمام مناطق مرکز تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کسانی که ساکن مرکز تهران می باشند، می توانید با تماس با کارشناسان کلید سازی یوسف آباد و همینطور دیگر مناطق مرکز تهران، از خدمات ما بهره مند شوند.

    نظرات کاربران

    به این صفحه امتیاز دهید
    با تشکر امتیاز شما به این صفحه