امتیاز کاربران برای این پست | امتیاز 4/4 /از 5 (از 89 رای)
امتیاز شما :

آیا نصب محافظ قفل کاپوت ماشین ضروری است

04 مرداد ، 1399
کلید سازی تهران
0 کامنت

آیا نصب محافظ قفل کاپوت ماشین ضروری است

کاپوت هر ماشین با استفاده از اهرم و قفل کاپوت روی ماشین باز و بسته می شود. اهرم باز کننده کاپوت توسط کابل به قفل کاپوت متصل است که در مرحله اول باید اهرم را بکشید تا کابل باز کردن کاپوت به سمت جلو بیاد و در مرحله بعد ضامن دیگری بین کاپوت و جلو پنجره را باز کنید. برخی از سارقین برای باز کردن کاپوت ماشین شما بدون کشیدن اهرم با استفاده از پیچ گوشتی کابل را می گشایند و کاپوت را بالا می دهند و اقدام به سرقت باتری خودرو، ECU ماشینتان می کنند.

نصب محافظ قفل کاپوت ماشین  

نصب محافظ قفل کاپوت ماشین 

قفل ضد سرقت کاپوت ماشین

قفل های ضد سرقت کاپوت ماشین برای جلوگیری از سرقت لوازم موتوری شبیه باطری یا کامپیوتر خودرو که این روزها بسیار متداول است مورد استفاده قرار می گیرد. این قفل ضد سرقت برای اینکه بتوان از وقوع این قبیل اتفاقات جلوگیری کرد در بازار کاملا ایرانی ساخته شده اند. نحوه عملکرد آن به این شکل است که قفل را در قسمت جلو پنجره خودرو به سمت بالا و کاپوت ماشین نصب می شوند به طوری که جاکلیدی آن رو به بیرون باشد. هر زمان که صاحب خودرو اقدام به باز نمودن درب کاپوت نماید، حتما باید توسط کلید این قفل، ابتدا آن را باز نموده سپس از داخل ماشین با ریموت آن را باز نماید.

ضرورت قفل ضد سرقت کاپوت ماشین

شما با قفل ضد سرقت کاپوت ماشین می توانید مانع از باز شدن کاپوت ماشین توسط سارقین شوید. قفل ضد سرقت کاپوت با استفاده از یک مدار کوچک که با واحد کنترل الکترونیکی با ای‌سی ‌یو (ECU) خودرو در ارتباط است عمل می‌کند و ضرورت نصب آن به دلیل کم کردن امکان بازگشایی درب کاپوت توسط افراد متفرقه و بردن امنیت بالا برای ماشین شماست.

ضرورت نصب قفل ضد سرقت کاپوت نصب قفل ضد سرقت کاپوت 

قیمت قفل کاپوت ماشین

معمولا در خودروهای تولید داخل مکانیسم نگهدارنده یک درب موتور از پشت شبکه جلو پنجره قابل دسترسی است و با کوچک‌ترین فشار فنر نگهدارنده آن آزاد می‌شود. در حال حاضر شرکت‌ های قطعه ‌ساز متعددی نسبت به رفع این مشکل اقدام و محافظ‌ های مناسبی را تهیه کرده‌اند. این محافظ‌ ها متناسب با مکانیسم نگهدارنده در موتور هر خودرو طراحی شده و پس از باز کردن پیچ نگه ‌دارنده آن ها روی آن نصب می ‌شود. قیمت این قفل های کاپوت بسته به نوع ماشین شما و کارخانه ی تولید ی قفل رنج مناسبی را طی می کنند و قیمت این قفل ها به دلیل تولید داخل مناسب و همراه با کیفیت بالایی هستند. کلید سازی تهران با ارائه بهترین خدمات در کنار شما همراهان گرامی می باشد.

نحوه نصب قفل ضد سرقت کاپوت ماشین

برای نصب قفل ضد سرقت کاپوت ماشین مراحل ساده ای وجود دارد که به ترتیب زیر باید عمل کنید:
1. ابتدا جلو پنجره ماشین را باز کنید.
2. دو پیچ قفل فابریک را باز کنید و سپس محافظ را روی قفل قرار داده و مجددا پیچ ها ببندید.
3. جلو پنجره ماشینتان را در جای خود قرار دهید.
4. جای قرارگیری قفل ایمنی کاپوت را روی آرم شیر جلو پنجره علامت زده و با یک شی داغ محل عبور قفل ایمنی ار آن را در آورید.
5. جلو پنجره را بسته و کاپوت ماشین را ببندید.

نصب قفل ضد سرقت کاپوت چرا باید قفل ضد سرقت کاپوت نصب کنیم؟ 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
0 کامنت
امتیاز کاربران برای این پست
ثبت امتیاز کاربران برای این پست :
با سپاس!امتیاز شما برای این پست
0 کامنت
نظر خودتان را ارسال کنید