کلید سازی نیاوران

امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5 /از 5 (از 83 رای)
امتیاز شما :

🔐 خدمات کلید سازی تهران در نیاوران

کلید سازی تهران در منطقه ی نیاوران یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز برای باز کردن انواع درب خودرو، آپارتمان های مسکونی و اداری، ساخت انواع ریموت و سوئیچ و کلید های کددار و کامپیوتری، باز کردن درب های ضد سرقت و... می باشد. کلید سازی تهران به صورت سیار و شبانه روزی با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن است خدمات خود را به شما عزیزان در مناطق شمال تهران به ویژه در منطقه نیاوران ارائه می دهد. کلید سازی شمال تهران با استفاده از مجهیز ترین و مدرن ترین تجهیزات می تواند به یاری شما بیاید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی و آسودگی خاطر شما عزیزان در کلید سازی سیار می باشد.

🔒 خدمات کلید سازی سیار نیاوران

کلید سازی نیاوران تهران با ارائه فوری خدمات کلید سازی و قفل سازی در خدمت شما عزیزان می باشد. برخی از خدمات قفل سازی سیار تهران به شرح زیر می باشد:

کلید سازی نیاوران تهرانکلیدسازی شبانه روزی و سیار نیاوران در منطقه شمال تهران

    چگونگی تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

      معمولا افرادی که  در سازه ها قدیمی زندگی می کنند برای ایجاد امنیت بیشتر منزل خود در صدد تعویض درب منزل خود با درب های جدید هستند. این کار برای منازلی که به درب های جدید مجهز هستند امری ساده و راحت است. اما آیا تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت نیز امکان پذیر خواهد بود؟

      تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

      افرادی که در سازه های قدیمی زندگی می کنند و سازه های آنها به درب های معمولی مجهز است با تفکر این که تعویض درب منازل آنها با درب های ضد سرقت با  هزینه های گزاف و تخریب زیادی همراه است از این کار طفره می روند. اما آیا واقعا تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت هزینه بر است.

      معمولا درب های ضد سرقت به علت ایجاد امنیت بسیار بالایی که برای سازه ها ایجاد می کنند بسیار با اهمیت هستند. اما چگونه می توان درب معمولی را با یک درب ضد سرقت جایگزین نمود.

      تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

      برای این که بتوان یک درب قدیمی را با درب ضد سرقت جایگزین نمود باید ابتدا اندازه دقیق چارچوب درب را محاسبه نمود. با دانستن این اندازه و متناسب بودن آن با ابعاد درب های ضد سرقت تنها با جایگزینی درب می توان این کار را انجام داد. اما در صورتی که اندازه ها همخوانی نداشته باشد باید به سه روش این امکان را برای خود فراهم نمایید.

      • سفارشی سازی درب ضد سرقت با ابعاد مورد نیاز خود
      • در صورت بزرگتر بودن چارچوب جوش داده قوطی به این چار چوب و کوچک کردن آن
      • در صورت کوچک بودن چارچوب در حد تنها 3 سانتی متر با برش قسمت قابلمه ای درب  باز هم امکان تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت بدون هیچ گونه تخریب برای شما فراهم می شود.

      اما در صورتی که ابعاد چارچوب بیشتر از 3 سانتی متر کوچک باشد نیاز است که چارچوب قدیمی را با تخریب برداشت و چارچوب درب ضد سرقت را متناسب با درب جایگزین آن نمود.

      نحوه تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقتنحوه تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت

      تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت در چند گام

      در صورتی که اقدام به تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت می کنید فراموش نکنید که برای اندازه گیری حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. این کار کمک می کند تا بعد از سفارش ساخت درب هیچ گونه مشکلی در نصب آن نداشته باشید. اما در صورتی که چهارچوب با درب ضد سرقت همخوانی نداشته باشد نیاز به ایجاد چارچوب جدید خواهد بود. برای این کار می توان چارچوب جدید بر روی چهارچوب قدیمی جوش داده شود.

      پر کردن چهارچوب با مواد فوم پلی یورتان در گام بعدی قرار دارد. بعد از نصب نیز بر روی درب از روکوب نمای درب استفاده کنید. در این صورت هیچ گونه دید از چهارچوب قدیمی مشخص نمی شود. اما اگر ناگزیر به تعویض چارچوب با چارچوب جدید شدید حتما از چهارچوب های ضد دیلم استفاده کنید. این کار امنیت درب شما را چند برابر می کند. برای تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت از کارشناسان در این زمینه مشاوره بگیرید. برای اطلاع بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.                                                                                                            

      نظرات کاربران

      به این صفحه امتیاز دهید
      با تشکر امتیاز شما به این صفحه