امتیاز کاربران برای این پست | امتیاز 5 /از 5 (از 82 رای)
امتیاز شما :

عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی

21 مرداد ، 1400
کلیدسازی تهران
0 کامنت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ایجاد سطوح امنیتی مناسب برای مکان ها و یا موارد ضروری یک امر مهم است. داشتن قفل و کلید مناسب که این ایمنی را تضمین کند بسیار مهم است، از عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی و نوع کلید ساخته شده میتوان به مکانی که از آن استفاده می شود و نوع طراحی آن که کلید سنتی قدیمی باشد و یا دیجیتالی اشاره کرد. تعمیر کردن و یا ساخت کلید نیاز به مهارت بالایی دارد بنابراین باید کار خود را به افراد ماهر بسپارید.

مهارت کلید سازی

امروزه با پیشرفت صنعت و صنایع فلزی نیاز بشر به انواع قفل و کلید بیشتر از گذشته احساس میشود. کلیدسازی یک مهارت کسب کردنی و یا به ارث بردنی است شما میتوانید یا به عنوان شاگرد این مهارت را کسب کرده و یا به عنوان فرزند یک کلید ساز آن را به ارث ببرید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما میتوانید علاوه بر ساختن کلید های سنتی خلاقیت به خرج دهید و کلید های دیجیتالی و ریموت کنترلی را طراحی و تولید آن را عرضه کنید.

انواع کلید

کلید ها با توجه به نوع مصرف، ساخته می شوند از این رو کلید ها را میتوان به انواع زیر دسته بندی کرد:

کلید های خانگی که رایج ترین کلید ها هستند و عموم مردم استفاده میکنند مانند کلید خانه، کلید دیمپل، کلید کامپیوتری که در این نوع کلید هرچه تعداد شیار های آن زیاد باشد امنیت آن بیشتر میشود، کلید بشکه ای یا لوله ای که برای قفل پدال، دوچرخه و نظایر ان استفاده میشود، والت کلید ها این نوع کلید ها مخصوص استارت زدن ماشین است، کلید ضد سرقت که به طور کامل و ایمن با ساختار قفل خوردرو مچ شده اند ، کلید های هوشمند که مخصوص خانه های هوشمند میباشند و کلید های کارتی که برای شرکت ها و یا خانه های هوشمند طراحی و تولید میشوند.

انواع قفل و کلیدانواع قفل و کلید

عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی

همیشه این مسئله پیش آمده که شما نیاز به کلید یدک پیدا کرده باشید و یا کلید خودتان را گم کرده و یا شکسته باشید و نیاز داشته باشید تا برای قفل خود کلید دیگری تهیه کنید از جمله عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی میتوان به نوع قفل و میزان پیچیدگی ان اشاره کرد. هرچه پیچیدگی یک کلید زیاد باشد باز کردن آن و ساختن کلید برای آن مشکل تر است به همین دلیل ساختن کلید برای یک قفل الکترونیک نسبت به قفل های سنتی و ساده سخت تر و هزینه آن بیشتر است.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال کنید

آشنایی با ویژگی انواع قفل ها

کلید کامپیوتری بهتر است یا معمولی

خدمات کلید سازی در مناطق مختلف تهران

ساخت کلید یدکی

گاهی پیش می اید که شما نیاز دارید کلید یدک همراه خود داشته باشید تا در صورت گم کردن کلید اصلی به دردسر نیفتد البته هرچه پیچیدگی یک کلید زیاد باشد باز کردن آن و ساختن کلید برای آن مشکل تر است به همین دلیل ساختن کلید برای یک قفل الکترونیک نسبت به قفل های سنتی و ساده سخت تر و هزینه آن بیشتر است. تعمیر کردن و یا ساخت کلید نیاز به مهارت بالایی دارد بنابراین باید کار خود را به افراد ماهر بسپارید. از عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدسازی، نوع و میزان پیچیدگی ان بسیار تاثیر گذار تر است.

قیمت کلید سازی سیار و عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدسازی

از عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدسازی دو مورد نقش مهمی دارند اول میزان نوع و پیچیدگی قفل دوم جنس و آلیاژ به کار رفته برای ساخت آن که در هر دو مورد هرچه کلید پیچیده تر باشد برای مثال کلید های دیجیتالی و یا جنس آلیاژ به کار رفته هزینه بیشتری نسبت به سایر کلیدها دارد، از دیگر عوامل موثر میتوان به تعداد سفارش هایی که کلید ساز دارد و میزان وقت لازم برای درست کردن کلید و گاهی اوقات محل کار کلید ساز نیز از عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدسازی است. تعمیر کردن و یا ساخت کلید نیاز به مهارت بالایی دارد بنابراین باید کار خود را به افراد ماهر بسپارید.

عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدعوامل موثر بر قیمت انواع کلید

تعمیرکاران قفل و کلید

امروزه با گسترش تکنولوژی نوع کلید و عوامل موثر بر قیمت انواع کلیدسازی امر مهمی است. از جمله عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی میزان سطح ایمنی آن است. کلید ها با توجه به نوع مصرف، ساخته می شوند از این رو کلید ها را میتوان به انواع زیر دسته بندی کرد:

کلید های خانگی، کلید دیمپل، کلید کامپیوتری، کلید بشکه ای یا لوله ای که برای قفل پدال، دوچرخه و نظایر ان استفاده میشود، والت کلید ها، کلید ضد سرقت، کلید های هوشمند و کلید های کارتی که برای شرکت ها و یا خانه های هوشمند طراحی و تولید میشوند. یک تعمیرکاران ماهر کلید باید به موقع در محل حاضر شده و تمام ابزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشد.

دقت کنید که تعمیر کار در حرفه خود ماهر باشد زیرا به دلیل پیشرفت در تکنولوژی و افزایش قیمت کلیدهای پیشرفته هر گونه دستکاری موجب خسارت زیادی میشود. همچنین گاهی باید کلید ساز در محل حضور داشته باشد برای همین کلید ساز سیار وجود دارند که البته نسبت به کلید سازان ثابت هزینه بالاتری دریافت میکنند.

خدمات رسانی

امروزه با گسترش تکنولوژی نوع کلید و عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی امر مهمی است. از جمله عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی میزان سطح ایمنی آن است همچنین گاهی پیش می اید که شما نیاز دارید کلید یدک همراه خود داشته باشید تا در صورت گم کردن کلید اصلی به دردسر نیفتید. تعمیر کردن و یا ساخت کلید نیاز به مهارت بالایی دارد بنابراین باید کار خود را به افراد ماهر بسپارید. در هر نقاط شهر های مختلف نمایندگی هایی برای تعمیر و ساخت کلید وجود دارد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت کلید سازی سیار و شبانه روزی تهران، علاوه بر دریافت اطلاعات در خصوص قیمت انواع کلید و قفل، از دیگر خدمات این مجموعه نیز بهره منده شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
0 کامنت
امتیاز کاربران برای این پست
ثبت امتیاز کاربران برای این پست :
با سپاس!امتیاز شما برای این پست
0 کامنت
نظر خودتان را ارسال کنید