امتیاز کاربران برای این پست | امتیاز 5 /از 5 (از 81 رای)
امتیاز شما :

بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید

21 مرداد ، 1400
کلیدسازی تهران
0 کامنت

با توجه به ان که امروزه کیفیت تمام ابزار الات و تجهیزات رو به بیشتر شدن می باشد، کیفیت کلید های یدکی نیز در حال بالا رفتن می باشد پس به همین خاطر اهمیت شناخت بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید بر همگان مشخص می شود. اگر شما نیز می خواهید بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید را بهتر بشناسید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا اهمیت دادن به شناخت راه های ساخت کلید یدکی مهم است؟

اینکه بدترین راه های ساخت کلید یدکی چیست و چه عوامل و فاکتور هایی بر کیفیت کلیدهای یدکی تاثیرگذار می‌ باشد بسیار ساده است. شما احتمالاً از جمله افرادی بوده‌ اید که پشت در خانه تان مانده اید و نتوانسته اید به خانه تان ورود پیدا کنید به همین خاطر نیاز به کلید یدکی بر شما واضح و مبرهن شده است. پس به همین خاطر است که در مواقع مختلف باید کلید یدکی همراهتان باشد تا در صورت نبود کلید اصلی از آن استفاده نمایید. پس شناخت بدترین راه های ساخت کلید یدکی در این موقعیت ها اهمیت پیدا می کند.

شناخت راه های نادرست ساخت کلید یدکیشناخت راه های نادرست ساخت کلید یدکی

تاثیر استفاده از متریال نامرغوب و بهره گیری از آنها در ساخت کلید یدکی چیست؟

توجه به ان که عوامل مختلفی بر روی کیفیت کلید های یدکی تاثیر گذار می باشد، در این قسمت می خواهیم اهمیت استفاده از متریال نامرغوب را برایتان شرح بدهیم. قوطی های فلزی و یا کارت‌ های اعتباری از جمله متریالی هستند که در ساخت کلید های یدکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. متریال نا مرغوب می تواند گستره‌ای از مواد را شامل بشود که کارت های اعتباری و قوطی های فلزی تنها دو مورد از آنها می باشد.

احتمالاً برای شما نیز جالب است است که برای ساخت کلید های یدکی از مواد نامرغوبی مانند قوطی های فلزی استفاده می شود. این تنها یک مورد از تمام مواد نامرغوب است که در متریال کلید های یدکی مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت و کارت های اعتباری یکی دیگر از پرطرفدارترین موادی است که به عنوان مواد نامرغوب در ساخت کلید های یدکی کاربرد دارند. این مواد نه تنها دوام کافی ندارند، بلکه بسیار شکننده می باشد.

بهترین متریال برای ساخت کلید های یدکی، مواد و متریالی مانند فولاد گالوانیزه می باشد. زیرا از نظر کیفیت از دیگر متریال های موجود بسیار بالاتر می باشد. ساختاری که در فولاد گالوانیزه وجود دارد باعث می شود که کلید یدکی در برابر قدرت آهنربا مقاومت بالایی داشته باشند و به راحتی جذب آهنربا نشود. اگر شما می خواهید مطمئن شوید که متریال به کار رفته در کلید های یدکی تان فلز و قوطی های فلزی به کار رفته و یا فولاد گالوانیزه در آن به کار رفته است، می‌توانید قدرت مقاومت آن را در برابر آهنربا بررسی نمایید.

استفاده از متریال نامرغوب در ساخت کلید یدکیاستفاده از متریال نامرغوب در ساخت کلید یدکی

معایب ساخت کلید یدکی با متریال نامرغوب

معایب ساخت کلید های یدکی با به کار گیری بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید، بسیار زیاد می باشد و یکی از ان ها دوام و مقاومت پایین در برابر ضربه و شکننده بودن می باشد. کارت های اعتباری که در ساخت کلید های یدکی مورد استفاده قرار می گیرد دوام بسیار پایینی دارند و به شدت شکننده می باشند.

مهم ترین عیبی که در کلید های یدکی که با بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید ساخته شده اند این است که به سرعت زنگ می زنند و به راحتی درون قفل به چرخش در نمی آیند و به سرعت می شکنند و دیگر با قفل چفت نمی شوند. این کلید ها غیر استاندارد اند و تمام ان به خاطر ساخت این کلید ها با بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید می باشد.

دیگر مقالات کلید سازی شبانه روزی و سیار را در این بخش دنبال نمایید

بهترین قفل ها کدام است

مقایسه قفل الکترونیکی و قفل هوشمند

عوامل موثر بر قیمت انواع کلید سازی

تاثیر تجهیزات و ابزار آلات در ساخت کلید های یدکی

کلیدهای یدکی به این صورت اند که باید با تجهیزات و ابزار خوب و با کیفیت و مرغوب ساخته شوند و اگر در ساخت انها از قیچی و چاقو با کیفیت استفاده نماییم، می توانیم انتظار کیفیت بالایی داشته باشیم. برشکاری نیز از جمله مراحل مهم و اساسی در ساخت کلید های یدکی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بهترین روش برای ساخت کلید یدکی چیست؟

بهترین اقدام برای داشتن یک کلید یدکی بسیار مرغوب و مناسب این است که به یک کلید ساز حرفه ای مراجعه نمایید و از تجارب و مهارت بالایشان بهره ببرید. کلید سازانی هستند که یا به صورت ثابت و یا به صورت سیار در حال خدمت رسانی می باشند و به شما در این زمینه کمک می کنند. کلید سازان حرفه ای در این زمینه موارد زیادی را به مشتریان تحویل داده اند و هر نوع کلید یدکی و قفل را مشاهده نموده اند. انها با بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید در این حوزه به طور کامل اشنا هستند و بالا ترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه نموده اند. 

بهترین روش برای ساخت کلید یدکیبهترین روش برای ساخت کلید یدکی

استفاده از خدمات کلیدسازی آنلاین به عنوان یک کلید ساز حرفه ای

کاربران مجازی در سامانه ها و در شبکه های مجازی نظرات خود را پیرامون کلید سازان حرفه ای که به صورت انلاین ان ها را یافته اند، به اشتراک می گذارند که شما می توانید با بهره بردن از نقطه نظرات انها کلید ساز انلاین حرفه ای خود را بیابید. اگر به دنبال یک کلید ساز حرفه ای هستید می توانید به دنبال یک سامانه مجازی باشید تا با اطمینان کلید یدکی دلخواهتان را سفارش دهید. کلید سازان انلاین امروزه مورد توجه قرار گرفته اند و برای بیشتر نمودن تعداد سفارششان کیفیت کلید های یدکی خود را بالا می برند. 

تاثیر کمک گرفتن از اطرافیان در انتخاب کلید ساز حرفه ای

قطعا شما نیز از جمله کسانی بوده اید که در نزدیک و اطرافتان، همسایه ها و یا اشنایانتان از خدمات کلید سازان بهره برده اند و احتمالا میزان رضایتشان از این خدمات متفاوت بوده است. در این موقعیت شما می توانید با اطرافیان و نزدیکانتان تماس بر قرار نمایید و از انها پیرامون تجربه ای که دارند سوال نمایید و از تجربیاتشان بهره ببرید تا از بدترین راه های ساخت کلید یدکی که نباید انجام دهید آگاه شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
0 کامنت
امتیاز کاربران برای این پست
ثبت امتیاز کاربران برای این پست :
با سپاس!امتیاز شما برای این پست
0 کامنت
نظر خودتان را ارسال کنید